Automatisk varebestilling – en enklere hverdag

Med automatisk varebestilling gjennom appen fra DentalSpar kutter du både kostnader og tidsbruk. Les om de største fordelene med ordningen her.

Enten du driver en stor eller en mindre klinikk, er det et konstant behov for et organisert lager og en oppdatert lagerbeholdning. Med automatisk varebestilling fra DentalSpar vil du kunne spare flere timer i uken, i tillegg til å få faste lave priser på produktene.

Enkelt og oversiktlig

Automatisk varebestilling gjør det enklere for deg å holde oversikt over produktene. Med appen vil du til enhver tid være oppdatert på hvilke produkter du har på lager, og hvilke som må bestilles. Du slipper å ha varer du ikke bruker eller varer gått ut på dato. En slik ordning gir deg en enklere hverdag, der alle deler ansvaret for å registrere de produktene som blir hentet på lageret. I tillegg vil varetellingen gå unna på bare et par timer i året.

Se flere fordeler med appen her!

Slik fungerer det

Systemet er enkelt og oversiktlig. På lageret har du en skanner, som du skanner alle produkter du bruker. Da vil appen automatisk oppdateres med det faktiske antallet produkter du har igjen.

Ved å sette opp en minimumsbeholdning av et produkt, vil appen automatisk gi deg beskjed når det begynner å nærme seg tomt. Da er du bare et tastetrykk unna å bestille opp en ny leveranse med de angitte produktet.

Noen få dager senere ankommer produktene til din klinikk, og appen oppdateres med den nye beholdningen.

 

 

Din nettleser er utdatert!

For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Oppdater min nettleser nå

×